Joined 21 Feb 2005 Total club posts 49 Daily Average 0.013 Total FM posts 7050 Daily Average 1.926
dillydallyLocation: Not specified
started topic (Dunfermline A.) This is a busy wee board
replied to (Dunfermline A.) oi you lot...............
Sauchiehall St, St Enoch, Auchtermuchty and Aufurfuksake.
2. Ye actually like deep fried battered pizza fae the chippie.
3. Yer used tae four seasons in wan day.
4. Ye canna pass a chip/kebab shop withoot sleverin when yer blootert.
5. Ye kin fall about pished withoot spilling yer drink.
6. Ye see people wearin shell suits with burberry accessories - pure class!
7. Ye measure distance in minutes.
8. Ye kin understaun Rab C Nesbitt and know characters just like him, in yer
9. Ye go tae Saltcoats cos ye think it is like gaun tae the ocean.
10. Ye kin make hael sentences jist wae sweer wurds.
11. Ye know whit haggis is made ae and stull like eating it.
12. Somedy ye know his used a fitba schedule tae plan thur wedding day date.
13. You've been at a wedding and fitba scores are announced in the
14. Ye urny surprised tae find curries, pizzas, kebabs, fish n chips,
iron-bru, fags and nappies all
in the wan shop.
15. Yer holiday home at the seaside has calor gas under it.
16. Ye know irn-bru is a hangover cure.
17. Ye learnt tae sweer afore ye learnt tae dae sums.
18. Ye actually understand this and yurr gonnae send it tae yer pals .
19. Finally, you are 100% Scot if you have ever said/heard these words;
how's it gawn?
get it up ye
away an bile yer heid
A wee Glesga wumman goes intae a butchershop, where the butcher has just
came oot the freezer, and is standing haunds ahint his back, with his erse
aimed at an electric fire.
The wee wumman checks oot the display case then asks, "Is that yer Ayrshire
"Naw," replies the butcher. "It's jist ma haun's ah'm heatin'." 18 September 2006 16:47 Started on 'Diamonds Chat' forum
started topic (Dunfermline A.) Yer a true Scot if.................
replied to I'm going to stage a coup on here.
END OF 27 May 2006 15:39 Started on 'Diamonds Chat' forum
replied to (Dunfermline A.) see ma heed
replied to Ma heed....
replied to Message in a Bottle
replied to Clyde match preview
replied to Football First.
replied to FAO All Scottish Fans
replied to FAO 433
replied to (Dunfermline A.) Wee People - do not open
started topic (Dunfermline A.) The secrets out
started topic (Dunfermline A.) The Ed
replied to You will be defeated!
replied to Danny McGrain