+ Visit Aberdeen FC Mad for Latest News, Transfer Gossip, Fixtures and Match Results
Page 80 of 209 FirstFirst ... 3070787980818290130180 ... LastLast

Thread: January transfers

Quote Originally Posted by blowupsheep View Post
    Why?
    The training sessions must be open to the public. If time, I'll have a hurl over today and get a Cosgrove pic for you mannie.

Quote Originally Posted by thebeachend View Post
    The training sessions must be open to the public. If time, I'll have a hurl over today and get a Cosgrove pic for you mannie.
    Cheers pal I canna wait
    They are actually open to the public the morn, but I canna manage along the morn.
    If you listen to DM's interview on Red TV from day 1 he still sounds pretty optimistic for a game on Sunday at the excellence centre 4pm kick off, will you manage to get along if that goes ahead

SF

Cheers pal I canna wait
    They are actually open to the public the morn, but I canna manage along the morn.
    If you listen to DM's interview on Red TV from day 1 he still sounds pretty optimistic for a game on Sunday at the excellence centre 4pm kick off, will you manage to get along if that goes ahead

SF
    Aye, I'll go if there is a game on. Last year was a glorified training session, but was good the kids getting access to the players and management. They might get a game as plenty teams in town the now with Celtic, Hibs, Man Utd all here.

Quote Originally Posted by thebeachend View Post
    Aye, I'll go if there is a game on. Last year was a glorified training session, but was good the kids getting access to the players and management. They might get a game as plenty teams in town the now with Celtic, Hibs, Man Utd all here.
    Check your PM notifications mannie

SF

Quote Originally Posted by RedStarTorphins View Post
    Having listened to DM’s Red TV interview today, he was asked about “incomings”.

He didn’t exactly sound upbeat or hugely confident.

“We’re looking”, “we’ll do our best” was it.
    I know he’s cagey, but didn’t exactly make it sound like anything was on the cards.
    Whilst bein generally supportive o' McInnes, and acknowledging mitigation for his shortcomings, the above quote does make me snigger in a glaikit manner ,,,

Cos, ye see, I find fly fishing jist aboot as ridiculous as golfers. (I tend tae refer tae them as 'string-flickers' ... because Ah've seen then flick string so, so many, many times ... but never seen them catch a ****ing fish)

"... Aye, there's a big ane ower there, in that pool ower the ither side ... Ah ken he's there, and he kens far I am ... but he'll nae last oot ... he's hungry ... an'Ah hae a Barlinton-Dirrilinton-double-scootrimumdible-drootwingy-blunkflook-bammy-nigelpoop fly on the end o' ma weel greased line ... an' it's only a metter o' time ... ken?"

"Been here lang?"

"Aye ... got set up at 5 ess mornin"

"It's 8 o'clock at night .... fit hiv ye caught?"

"Aaaaach nithin yit, could hae easy taen a few tiddlers, but thon big ane ower yonder ..... 'at's fa Ah'm efter"

"'an fit if ye dinna?"

Ach weel, there's aye the morn, he'll still be there ... an' Ah'll be here"

"An fit if he's nae?"

"Nah, nah min ... he'll be be there"

"Aye, maybe but .... fit if? ... fit if he's nae??"

"Ach weel, there's plenty mair!"

....... "but .... fit if ther's nae?"

........"Eh?? .... Nah, nah min ...... ther's aye plenty mair!"
    Last edited by NaeMairNeeps; 10-01-2019 at 06:15 AM.

Quote Originally Posted by NaeMairNeeps View Post
    Whilst bein generally supportive o' McInnes, and acknowledging mitigation for his shortcomings, the above quote does make me snigger in a glaikit manner ,,,

Cos, ye see, I find fly fishing jist aboot as ridiculous as golfers. (I tend tae refer tae them as 'string-flickers' ... because Ah've seen then flick string so, so many, many times ... but never seen them catch a ****ing fish)

"... Aye, there's a big ane ower there, in that pool ower the ither side ... Ah ken he's there, and he kens far I am ... but he'll nae last oot ... he's hungry ... an'Ah hae a Barlinton-Dirrilinton-double-scootrimumdible-drootwingy-blunkflook-bammy-nigelpoop fly on the end o' ma weel greased line ... an' it's only a metter o' time ... ken?"

"Been here lang?"

"Aye ... got set up at 5 ess mornin"

"It's 8 o'clock at night .... fit hiv ye caught?"

"Aaaaach nithin yit, could hae easy taen a few tiddlers, but thon big ane ower yonder ..... 'at's fa Ah'm efter"

"'an fit if ye dinna?"

Ach weel, there's aye the morn, he'll still be there ... an' Ah'll be here"

"An fit if he's nae?"

"Nah, nah min ... he'll be be there"

"Aye, maybe but .... fit if? ... fit if he's nae??"

"Ach weel, there's plenty mair!"

....... "but .... fit if ther's nae?"

........"Eh?? .... Nah, nah min ...... ther's aye plenty mair!"
    Sums it up spot on neeps, class !!!

By the way finally got the cat doon fae the reef, claw marks still there as I think it gees the living room a touch of character

SF pal

GMS off to the Big Apple apparently

In talks with New York FC

Name:  ****e****e****e.jpg
Views: 637
Size:  51.5 KB

Sums it up spot on neeps, class !!!

By the way finally got the cat doon fae the reef, claw marks still there as I think it gees the living room a touch of character

SF pal
    Ye might be ontae somethin there .... substitute yer mad cat for that Romigdale-swerthywillower-swoondybiddly-gack-rovvinivobble-twibble fly, and ye might get that hoorin big salmon afore Mr Swabbinballs-Smythe ... in fact ... **** the rod an' the greasy string ... fling the cat in an catch the salmon bailin oot

Here's the link, dont know if there is any truth in it mind you but anyway, here it is

https://www.skysports.com/football/n..._vMBk1WVuh089s

Page 80 of 209 FirstFirst ... 3070787980818290130180 ... LastLast