+ Visit Aberdeen FC Mad for Latest News, Transfer Gossip, Fixtures and Match Results
Page 26 of 33 FirstFirst ... 162425262728 ... LastLast

Thread: Dons v Hun Filth Semi Roll Call and shiτ

Quote Originally Posted by NaeMairNeeps View Post
    Still wakkint, still buzzin. Regardless o' the manner o' oor win, Ah'm jist chuffed tae be anither final .. and the chance alive tae get oor hands on the handles .. a thought occurred tae me tonight ... which may be an even better omen than my recent random savoury snack anomaly ....

Back in 86, I had become disillusioned with Bonethrone's Dons. From being at Pittodrie every Saturday, Cup, League or reserve game, I opted for a Saturday walkin roon an roon the 'new' market, chattin up lassies ... which wis aboot as successful as playin Barrie Mitchell as a striker!

Onywye ... Ally McLeod toddles in by, and has us playin, competin, winnin. ... Ah'm happy of course, but nae convinced ... til ma mates. near 2 months later, encouraged me tae go back and see, as they described it, the 'new' Dons ... and Ah came awa havin seen the best game Ah could remember ... Dons 5, PJMs 3 ... and got back in ma stride ... but still, every hiccup, Ah thought ... ' here we go again' ( pants pisher )... and so it went on ... we were better for sure .... but for how lang?? ....

Onywye, things upped an' dooned league-wise ... Ah remember Hibs, Farts and Motherweel were as scary as the cheeks aroon then, but then came that day ... in ma hoose ... listenin tae the wireless ... and livin every second o' that 5-1 doin o' the huns ... and next day, Ah raked ma bedroom, found ma Dons scarf, and wore it tae school next day. Wis so heartened and proud tae see so mony Dons scarves aroon so mony necks that day at mornin interval ... or 'playtime' if ye like.

Weel, tonight, Ah did the same ... afore goin tae the Prince tae dae ma stuff at the regular Sunday acoustic session, Ah couldna mind far the hell Ah'd last stashed the bugger, but Ah got there in the end, slung it roon ma scrawny auld heid connector, and proudly toddled up the road.

Noo ... if yev read this far, and remembered the first sentence ... re an omen ... the last time Ah rediscovered ma faith an' pride o' ma dandy Dons scerf, we robbed Timmy in a final .... much the same wye as we robbed HIVS and the HUNS of late ..... We can dae this folks ... tho it might well be 80 mins o' hoofba' tae save legs til the end ... and if it's 80 mins o' leg savin hoofba' ... might as well hae Cosgrove than fυckin Wilson .... and better Somebody like Anderson pickin off him than Wright.

So .. fυck yer Zoltans and yer Zeroualis ... jist get it done brutal wi the minimum o' yalla cards 'at keeps 11 on the pitch ... ffs ... we showed against thon dirty cheatin hun cυnts we could dish it oot as weel as tak it fan it mettered .... (and hey ... good on the ref today!! his hunnish leanins could hae easily killed us aff if he'd called a couple o' decisions which, though wrang, he would hae got away wi' ).

Ah believe Christie wis damn good for the tattie munchers earlier .... any danger the SFA could invoke a new rule? If ye have been prevented from fieldin a player against his 'parent' club whilst you have him on loan, same player is ruled out from playin against loaner for the same number of games as he has been ruled out against 'parent' .... seems fair tae me ... ha ha ha

But .... next ... let's do Accies .... at least 3 of the clubs above us in the league will drop at least 9 points between them on Wednesday. Only difference tae us will be that oor next game efter that will see us with a chance of climbin. COYR!

That's a very weel but you're 10 years oot.

Weel spotted min .... fa decided tae stick yon 7 next tae 8 on a fυckin keyboard for fυcks sake????

.... correction tho ... relatin tae pertenint post .... it wis maist prob the airse end o' 1975 ma faith got fairly sappit like .... ken?
    Last edited by NaeMairNeeps; 29-10-2018 at 07:45 AM.

Weel, Ah hiv tae say, 'at's a right character o' a cat ye hiv there ... unusually skinny lugs, and richt coorse hair .... but obviously up for a fun .... canna quite pit ma finger on the breed tho .... ony chunce o' enlightenin ma? or is it mibee summin lik a sheep ..... or summin?
    His mither wiz a dorset horn and his dad wiz a show winning tabbyName:  cat-sheep_o_278404.jpg
Views: 885
Size:  52.5 KB

Thats a pic of his grandad

Weel spotted min .... fa decided tae stick yon 7 next tae 8 on a fυckin keyboard for fυcks sake????

.... correction tho ... relatin tae pertenint post .... it wis maist prob the airse end o' 1975 ma faith got fairly sappit like .... ken?

I remember it well.

That wiznae you that threw the stinkbomb in a very crowded Boots on a Saturday in the lead up to Xmas was it?

Ally fair made a difference.

Good stuff Blowupsheep min .... hope that was a red wine ... the glass was called steven, and the cat was one of a litter of ten

Other than that tho, I have a query ... prob best appeal directly to V57 .... I commented above re my first Ally Mac game ... Sheep 5, PJMs 3 ... Pittodrie, January 10, 1975 .... I am convinced Walker McCall hit an out o' the blue 20 yarder just under the crossbar, which spectacularly whizzed in a downward arc, according to the stretch capacity of the net, beach end, and 'stotted' off the ground at the back of said net. and yet, I can find no online record of this ... the best I can find is a wiki record, which concurs with my memory of Jocky's hat trick, and Bumpers goal .... but no mention of who may have made it 5 .... shame, cos if my memory is valid/accurate ....then the best goal of the game has gone unrecorded/unrecognised.

.... well, online at least .... Ah'm sure it's somewye
    http://www.afcheritage.org/matches/f...6&squad=Senior

Quote Originally Posted by Pacman1903 View Post
    That wasn't a dig. I said he is due a win it will probably be in a month and merely pointed out that he could/should have had another two finals at least.

Whats the f@cking issue min
    You're the one wi the issue min

Name:  Screenshot_20181029-104723-01.jpg
Views: 615
Size:  32.1 KB

Some nice trolling here...

Quote Originally Posted by Redtothebone View Post

I have to admit that I was very close to sh1tting myself when that firework/banger went off!

Quote Originally Posted by Aldo1983 View Post
    Name:  Screenshot_20181029-104723-01.jpg
Views: 615
Size:  32.1 KB

Some nice trolling here...
    Stewart Milne will have the social media guy sacked by lunch time

Page 26 of 33 FirstFirst ... 162425262728 ... LastLast