+ Visit Aberdeen FC Mad for Latest News, Transfer Gossip, Fixtures and Match Results
Page 1 of 3 123 LastLast

Thread: Bored -Nae-Fitba ..No.2 ...fit-ye-drinkin?

Bored -Nae-Fitba ..No.2 ...fit-ye-drinkin?

OK .... once again, Ah' bored ... nae ****in fitba! .... so ... fit ye drinkin? and how does it relate tae yer toon, yer team, yer community, yer country, yer Ma?

Noo Ah'm sure Jarvieboy is champin at the bit tae get in aboot ... or Chablisin at said bit if ye like ... assumin his gluebag is nae stuck ower hard tae eez mooth, (roll the sides doon min .... afore ye pour the glue in ... and aye keep the bag below chin level .... itherwise, ye end up in an affa sotter! )

Bein nae weel ower xmas, ma drinkin wis limited tae say the least ... but there wis twa or three toddies ... and in a small way, the first sustained period o whisky drinkin for a lang time .... and so of course, that old song about King Joey was never far fae ma mind.

Ither than that, Ah collected 19lbs o' brambles and aboot 13lbs o' Elderberries, as well as a hillock o' Rosehips and rose petals ower the weeks of October and November and made a ****LOAD o' different wines .... almost all of them RED .... all now ready, and a lot already scoffed .... Taking into account this activity has contributed to one occasion where I was sick, and another when I had a serious dose of the ****s, and I can place my hand on my heart and testify to the similarity in colour of what came out of either end, I can claim to be 'red -through and through' .....

But noo? Aye it's an afa time tae drinkin .... but Ah've had a hoor o' a mornin, efterneen, night, mornin ... but got a load o' good **** done ... and so ..... a couple o' glesses o rosehip and rosepetal wine is sooooo welcome .... connection wi the Dons? ..... errr ... well, the bottle top is black .... and the wine is ... kinda ... gold?

Top Don - Top wine ... fυck yiz aa!

I am not a drinker at all...believe it or not I never have been. So for me it’s a

Name:  12D8DAE9-C1A0-4975-B4E0-2BA79FA65A21.jpg
Views: 244
Size:  9.7 KB

Ah .... so yer affa fond o' the coke then .... ... good man

Quote Originally Posted by NaeMairNeeps View Post
    As long as it’s diet

Quote Originally Posted by NaeMairNeeps View Post
    Indeed, down Salford way there has been an uptake of Smirnoff and the above for parties.

SF

Hizz tae be said tho ... the finest drink Ah've had in the last 24 hours has been a pleasant surprise ....and nae alcoholic! .... As Ah've mentioned elsewhere, Ah got hit sair wi a flu kinda thing jist afore xmas ... so tae dae the necessary for the sake o' ithers, femly maistly, wis a hoor o' a struggle ....

Got ower it but still feelin run doon as fυck, Ah splashed oot 75p at LidL for some 'fizzy tabs' vitimin thing ...plopped a fizzy tab intae some caul water, and keness? it wis affa fine! ... like creamola foam, but aboot a quarter o' the price .... and nae heartburn .... fkn bonus!

Ahv given up trying tae act posh ony mare and have packed in this bottled wine malarky and now just buy it by the box, this is my tipple.
    Name:  Pearly bay.jpg
Views: 237
Size:  7.2 KB

Quote Originally Posted by Jackjarvis View Post
    Indeed, down Salford way there has been an uptake of Smirnoff and the above for parties.

SF
    What is our resident alcoholics favourite tipple at the moment?

Ah dinna ken, Ah can mak an educated guess, Ah might well be wrang .... assumin Ah hae an inklin regardin fa yer spikkin aboot .... but, truth be tellt, Ah hope tae fυck it's significantly mair 'proper mannies' tipple than yon RJ an the inflatable-shaggable hiv been moisturisin their coupons wi .... cos ken? .... if this is the level fit oor fans are stoopin tae .... whit the fυck hope is there for oor fυckin club!!

edit, apologies, original was lame joke about JJ which neeps had already cracked.

Didn't kick the @rse out of it over festive period so nae bothering with dry January. Usually tennents while cooking then rioja during meal. Nae drinkin during the week tho, a man must have a code.
    Last edited by StandfreeFM; 10-01-2019 at 09:58 AM.

Page 1 of 3 123 LastLast