+ Visit Aberdeen FC Mad for Latest News, Transfer Gossip, Fixtures and Match Results
Page 13 of 13 FirstFirst ... 3111213

Thread: George Murdoch Murder - The Pittodrie Connection

Didn't know him well but he did have that look about him!

Last time Ah saw him, my punk band had just released a single ... and I was runnin aboot the toon wi a box o' 50 maist days. .... one day, Ah spotted Louis across the road fae U. Terrace ... Ah ran tae catch up wi him ... across the road ... and ironically ... got my hip bashed ... by the 'hood' ... o' a taxi! ... made a sale tho
    .... but yer right ... he def had that 'look'

Must be the same bloke (Thin Lizzy fan?). Some folk called him the wild man o'Borneo and there was a bit of Charles Manson about him.

Quote Originally Posted by NaeMairNeeps View Post
    Ah dinna mind tellin yiz ... an acquaintance o' mine fae back in the day, 'struck a pose' as the killer .... he was takkin the piss claimin he wis 'handy wi a cheese wire' ... the 'face o' it'? .. he wis jist intae freakin folk oot for the hell ... and fae fit we knew aboot him ... his claims were less than credible .... but it made us wonder aboot what we DIDNA know aboot him .... onywye ... since he made a point o' tellin us fit Ah've tellt ye ... and unless he's a member on here ... his name is Louis Hood ... and he has a kinda 'cheese-wire-sorter-ooter' look aboot him ... which kinda made us wonder ... but .... nah ... he wis jist haein a ****in sick fun .... Ah think ....
    A fair few characters going aboot toon in them days.

You lads on here ken athing.

We could start a world wide search on world wide unsolved murders .
    We'd make a fortune.

Page 13 of 13 FirstFirst ... 3111213