+ Visit Aberdeen FC Mad for Latest News, Transfer Gossip, Fixtures and Match Results
Page 2 of 14 FirstFirst 123412 ... LastLast

Thread: Leaving manager’s eleven v DHB

Keep it down to less than 4 - 0 the huns and our mega talented and ambitious manager will view that as progress and will manage to take many positives from that.

My prediction is another @rse reaming from them

Quote Originally Posted by NaeMairNeeps View Post
    OK ... let's up the ante/auntie here (Bobby Clark kens far Ah'm comin fae ) .... and get positive.
    Well said, there's far too much negativity on here.

So .... first radge tae name the scorer o' the first Aiberdeen goal wins a bottle o' my bramble an' date wine.
    Nae chance we're scoring.

OK ... let's up the ante/auntie here (Bobby Clark kens far Ah'm comin fae ) .... and get positive.

Ah'm enjoyin a fkn great bottle o' home made bramble an' date wine jis noo ... and tho Ah've only ever met two o' you radges personally, Ah'm up for sharin.

So .... first radge tae name the scorer o' the first Aiberdeen goal wins a bottle o' my bramble an' date wine.

Disclaimer 1. .... Ah'm nae postin it! ... if yer nae fae the toon, and dinna come intae toon, Ah'm happy tae hand ower by arrangement, tae any person ye might want tae delegate, at a central location .. like the Music Hall steps... in a fkn gift bag!

Disclaimer 2. ... I say Cosgrove .... so if it's Cosgrove, I win ma ain wine.

Bonus .... If your nominated first Dons scorer either scores a second, or is the scorer o' the winnin goal in a 1-0 'thriller', Ah'll throw in anither bottle o' wine.

The amount of chances Hoban gets on from set pieces is good but his heading towards the opposition goal isn’t the best. I think he would have been working hard on it this week so it will pay dividends for him today as he notches our opening goal.

I will nominate a worthy candidate for my prize wine when I scoop the award.

Ah'm enjoyin a fkn great bottle o' home made bramble an' date wine jis noo ... and tho Ah've only ever met two o' you radges personally, Ah'm up for sharin.

Disclaimer 1. .... Ah'm nae postin it! ... if yer nae fae the toon, and dinna come intae toon, Ah'm happy tae hand ower by arrangement, tae any person ye might want tae delegate, at a central location .. like the Music Hall steps... in a fkn gift bag!

Bonus .... If your nominated first Dons scorer either scores a second, or is the scorer o' the winnin goal in a 1-0 'thriller', Ah'll throw in anither bottle o' wine.
    Consi.
    Being a resident of Easter Ross I'll engage a proxy to conduct the transaction should the much-maligned defender come up trumps.

Free wine eh?

McGinn

Fergie

Quote Originally Posted by RED_JOHN View Post
    The amount of chances Hoban gets on from set pieces is good but his heading towards the opposition goal isn’t the best. I think he would have been working hard on it this week so it will pay dividends for him today as he notches our opening goal.

I will nominate a worthy candidate for my prize wine when I scoop the award.
    Taylor

Hedges

Name:  ErX_bEjXEAEm6cT.jpg
Views: 369
Size:  95.3 KB

Late winner or consolation goal if I’m going to win that wine.

I’ll go for the former.

1-0 the Dons

Page 2 of 14 FirstFirst 123412 ... LastLast