+ Visit Aberdeen FC Mad for Latest News, Transfer Gossip, Fixtures and Match Results
Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast

Thread: Big wine bonanza - VicTims edition, Round 2.

Quote Originally Posted by ByeByeScum2012 View Post
    Sir James Wilson Vincent Savile
    You've taken that TOO FAR!

Quote Originally Posted by ByeByeScum2012 View Post
    Sir James Wilson Vincent Savile
    No way he'll score anyway ... apart fae bein deid ... he's mair likely tae be sent off early for 'handball' ... his hands bein in an unnatural position ... nearer somebody elses body than his ain. Ref reaches for the yellow card, but, expectin words of protest/apology/pleas of mitigation from JWVS, and instead hearing "Now then, now then, how's about that then guys and gals?" ... reaches for the red and mutters "feck off scum" under his breath, and somehow resists the urge tae boot him repeatedly in the nuts .... and resists again when he hears the words "Goodness Gracious!" on production of said red.

Players and coaching staff of both sides express their gratitude to the bitb for sending JWVS for an early shower ... meaning no bugger has tae be in there with him.

I think you’re being generous regarding the disposition of the average referee.

They’re more likely to be giving out “I fixed it” badges.

Quote Originally Posted by NaeMairNeeps View Post
    No way he'll score anyway ... apart fae bein deid ... he's mair likely tae be sent off early for 'handball' ... his hands bein in an unnatural position ... nearer somebody elses body than his ain. Ref reaches for the yellow card, but, expectin words of protest/apology/pleas of mitigation from JWVS, and instead hearing "Now then, now then, how's about that then guys and gals?" ... reaches for the red and mutters "feck off scum" under his breath, and somehow resists the urge tae boot him repeatedly in the nuts .... and resists again when he hears the words "Goodness Gracious!" on production of said red.

Players and coaching staff of both sides express their gratitude to the bitb for sending JWVS for an early shower ... meaning no bugger has tae be in there with him.
    And you said I had taken it TOO FAR!!

Thought he might ghost in at the back post and finish after a dodgy first touch

Quote Originally Posted by The_Moog View Post
    Boutros Boutros Ghali
    Sminky pinky

Quote Originally Posted by InversneckieDob View Post
    Sminky pinky
    That's nae my guess......McCrorie

No goal

OK ... so far ....

Babs Windsor (NaeMairNeeps)
    Kamberi (BrOchred)
    Ferguson (Aldo1983)
    Hendry (RED_JOHN)
    Considine (Donsdaft)
    McLennan (nice1simmie)
    Neil Lennon (pieandbovrilman)
    Scott Bain o.g. (Red Zone)
    Hoban (sheepcrooky)
    Hayes (Hewitt_Scores)
    Boutros Boutros Ghali (The_Moog)
    McGinn (mondo_notion)
    Sir James Wilson Vincent Savile (ByeByeScum2012)
    McCrorie (InversneckieDob)

Ah see Kennedy, Campbell, Taylor, McGeough, Logan ... still up for grabs ......

Campbell for me please.

Naebody wins ... again

OK, so, back tae diddy games, so Ah need tae think .... back tae diddy prizes? - and keep these 3 for a game v cheeks? ..... or do a roll over o' the big wine bonanza for the Accies game? ....

.... or here's anither idea. I put one bottle up per game fae now til the end o' the season for the radge fa names the scorer o' the first Dons goal ..... and each time it's nae won, it gets added tae the next game. So, tae clarify. If Ah say there's a bottle o' bramble for the Accies game, and a bottle rosepetal for the game efter (v Joot) ...... and we fail tae score v Accies, then the bottle o' bramble gets added ontae the bottle o' rosepetal for the Joots game ...... and if naebody wins again, the two bottles get added tae anither bottle for the game efter ... and so on ..... jist a thocht.

.... So ... comments?

Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast