+ Visit Aberdeen FC Mad for Latest News, Transfer Gossip, Fixtures and Match Results

Thread: Where is PAC?

Where is PAC?

As I ensure I have a note o' uncollected competition prize wines, and their winners, I am reminded that PACMIN and masel had agreed that he would tak a signed AFC fitba aff ma hands .... ( circa Alexander, Maddison etc ).

As Ah recall, failure tae hand ower fell foul o' my sleep pattern/insomnia affliction ... and we never organised anither go.

... Mair tae the point tho, where are ye min? .... Ah ken ye had given up on pro fitba, but Ah reckon there wis mair than me enjoyed yer rovin reports on lower league games, grounds, fans etc.

Be good tae hear mair, but, if nae, jist be good tae ken if ye still want the aforementioned ba .... or good even if ye dinna ... so Ah can get rid o' the f*cker tae somebody else, maybe along wi a bottle o' wine as a prize fan we win the Scottish Cup

Serious tho ... hope yer good, dinna be a stranger min

I am 80% sure I saw him waiting to be seated at a cafe at the beach before a dons game a few weeks ago.

I doubt he will still be there so probably not much help to you.

I’ve just had a blether with him on Twitter, so he’s alive and well.

Edit - somebody might want to check to see if the milks piling up outside Vintages Hoose

Quote Originally Posted by Mason89 View Post

Edit - somebody might want to check to see if the milks piling up outside Vintages Hoose
    Lazy c*nt nae taking it in?

Vintage was on here yesterday
    I was beginning to worry

I mean, a man of HIS age……

Still alive min. Just thought it was time to do one as i wasnt watching aberdeen games any more. Just working and hanging oot with the wee dude and of course travelling to random games these days. From the HFL to the Northern League in England.

Roving reports found here now. Three seasons worth not that i got many last season. 12 or 13 including watching Deveronvale from a bush

www.fitbawbag.com

I will take the ball if you have it. Ferryhill hotel pints? I still have the lovely lady in Ferryhill so its nae hassle

Speaking of Vintage im away to Keith v The Broch today as im attempting a book on the HFL. Need to head round all the grounds again.

Wrong spy mondo . Wasnt me. I do go to the beach for a coffee every so often but never on a Dons day

Good tae hear fae ye min .... an' for sure Ah'll hae lookie in on that fitbawbag match reports page.

Ferryhill House Hotel is perfect min .... aboot 3 minutes walk fae ma hoose .... jist gies a shout fan yer next gan tae be there an' Ah'll mair than likely be free tae deliver said signed ba'